Hekletøy

Hekletøy

lørdag 8. november 2014

Hals

Da er kulden på vei inn over trøndelag og den kan bli mange hustrige dager til de små.
Da passet det perfekt at jeg kom over en kjempe fin og enkelt oppskrift på hals inne på Strikkesida på facebook.


Denne ble strikket med pinne 3,5 og babyull. Oppskriften finner du Her
Jeg strikket min litt lengere enn det som sto i oppskriften :)


Og tror kanskje på neste at jeg kommer til å legge på litt flere masker i kantene :)
Tusen takk for tips å god insperasjon Tone Dalhø Tobiassen :)

Kjenner jeg blir mere og mere hekta på strikking og hekling :)

God Lørdag til alle :)

2 kommentarer:

  1. Takk for hilsen i bloggen min, veldig glad i det garnet du har strikka hals i. Laga en genser til minsten i det og han elsker den.

    SvarSlett
    Svar
    1. Selv takk :) Liker veldig godt det garnet jeg også og bruker det ofte :) Håper med tiden jeg også blir like flink og klarer å strikke genser :)

      Slett